INN med adgangskodebeskyttelse

Jeg har lige fundet ud af at oprette en privat, adgangskodebeskyttet
nyhedsgruppe på min INN2-baserede NNTP-server.  Er der interesse for
at høre hvordan jeg fik det til at virke?

Jeg regner med at kunne holde foredraget i slutningen af februar
(eller senere - hvis jeg ikke glemmer det hele igen).

Der er nok stof til et kort helaftensforedrag (så der er god tid til
at hyggesnakke og lege bagefter).

Er det en idé at sætte det på programmet torsdag den 16. marts på NBI?

Jacob
--
"Banning open source would have immediate, broad, and
 strongly negative impacts on the ability of many sensitive

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-02-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]