SV: [MOEDE] Møde om Ruby on Rails - har det interesse?

Jeg er bestemt interesseret i at hører det, men jeg
har ingen tekniske viden om Ruby, så evt. respons vil
kun være baseret på min oplevelse som intetvidende
publikum.

Mvh
- Vincens

--- Gitte Wange <sslug@sslug> skrev:

> Hejsa !
>
> Jeg har et nyt foredrag på tegnebrædtet omkring Ruby
> on Rails. Det er et
> foredrag der senere skal bruges i en anden
> sammenhæng, men jeg har før
> haft gode erfaringer med at "vende det" med en flok
> interesserede folk og
> få konstruktiv respons på indholdet.
>
> Har det interesse i SSLUG sammenhæng?
>
> I så fald vil jeg gerne byde ind på tirsdag d.
> 14/2-2006 som vist er en
> månedens faste mødedag i Symbion hvis jeg ikke tager
> meget fejl.
> Hvem kan være mødeansvarlig der?

> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-02-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]