Møde om Ruby on Rails - har det interesse?

Hejsa !

Jeg har et nyt foredrag på tegnebrædtet omkring Ruby on Rails. Det er et foredrag der senere skal bruges i en anden sammenhæng, men jeg har før haft gode erfaringer med at "vende det" med en flok interesserede folk og få konstruktiv respons på indholdet.

Har det interesse i SSLUG sammenhæng?

I så fald vil jeg gerne byde ind på tirsdag d. 14/2-2006 som vist er en månedens faste mødedag i Symbion hvis jeg ikke tager meget fejl.
Hvem kan være mødeansvarlig der?

Hilsen Gitte

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-02-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]