Re: [MOEDE] Forslag til hyggemøde

I sslug.moede, skrev Michael Rasmussen:

>  Nu kan jeg ikke om tirsdagen, så hvis det skal være, må det blive
>  torsdag d. 16/2-2006 på NBI.
>
>  Hvem kan stå for det praktiske - nøgle/strøm/projektor etc?

Strøm og projektor er der altid på NBI, døren klarer Björn for os, så
det eneste der skal klares er at arrangere med Björn + det tekniske med
udsendelse af announce/mødeside..

.. det skal jeg nok stå for, så betragt det som en aftale.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-02-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]