Re: [MOEDE] Forslag til hyggemøde

Michael Rasmussen skrev:

> Introduktion til autoconf og automake samt anvendelse af disse i
> programudvikling.
>
> Jeg vil gerne tilbyde mig selv som foredragsholder, men jeg er ingen
> virtuos, da jeg kun anvender det som værktøj til mine egne
> projekter.
>
> Er der interesse? og forslag til dag, tid og sted?

Det er jo ikke et helt kedeligt emne for softwareudviklere.  Hvad med
tirsdag den 10. januar 2006 i M4 i Symbion?  Jeg tror lokalet allerede
er reserveret (selvom det ikke står i kalenderen).

Jacob
--
»Fordi citronhalvmåner skal bages ved 180°«

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-02-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]