Forslag til hyggemøde

Hej alle,

Da kalenderen er tom, har jeg følgende forslag til et hyggemøde:
Introduktion til autoconf og automake samt anvendelse af disse i
programudvikling.

Jeg vil gerne tilbyde mig selv som foredragsholder, men jeg er ingen
virtuos, da jeg kun anvender det som værktøj til mine egne projekter.

Er der interesse? og forslag til dag, tid og sted?

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-02-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]