Re: [MOEDE] Chillispot på WRT54GS

Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote in
news:sslug@sslug:

> Ditto her :-)

Dvs. I regner risikoen for "besvær"-givende misbrug for lille og I har
truffet foranstaltninger til at forhindre angreb på egne maskiner gennem
hotspot indgangen?

Personligt har jeg ikke lyst til at risikere vores ejendoms delte ADSL
linies drift på den måde - en evt. spammer vil give udbyderen en grund til
at lukke linien og kræve penge for at genåbne den.

Så jeg ønsker mig en form for check på hvem der bruger linien - det vil nok
afskrække de fleste spammmere fra misbrug.

Nu burde vi nok FUT'e - men hvortil (sikkerhed, teknik eller netvaerk?)

Mvh. NKJensen