Re: [MOEDE] Chillispot på WRT54GS

I sslug.moede, skrev Niels Kristian Jensen:
>  P.S: Hvis du som velinformeret bruger er bekymret for at nogen kan aflure
>  din TDC-signatur, hvis den bruges til hotspot-validering, så er ville jeg
>  nu nok lade det for en "teknisk problemstiling" :-)

Det er jeg ikke, men jeg er selv forbeholden overfor den digitale
signatur fordi jeg syntes der er mange problemstillinger (specielt
juridiske) der er uafklarede.

Det er jo et "kraftfuldt" værktøj, med din digitale signatur kan du
indgå juridisk bindende kontrakter. Så jeg ville i al fald ikke have den
digtale signatur på den computer i husstanden der har størst
sandsynlighed for at blive stjålet. (den bærbare).

Jesper