Re: [MOEDE] Chillispot på WRT54GS

Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote in
news:sslug@sslug:

> Der er ingen tekniske problemstillinger i det.
>
> Personligt, så er jeg meget forbeholden overfor den digitale signatur
> og jeg ønsker personligt ikke at skulle have en digital signatur (der
> kan bruges til at indgå i kontraktmæssige forhold), blot for at kunne
> komme på et accesspoint i ny og næ.
>
> Alternativ løsning ville være et klient certifikat fra
> http://www.cacert.org/

Du har muligvis ret - jeg vil bare opfordre til at man tænker på
anvendelsen også - og enhver løsning, der kræver enkeltvis oprettelse på
alle mulige enkeltstående hotspots er dødsdømt fra starten.

"Enighed gør stærk" er nøgleordet her.

Mvh. NKJensen

P.S: Hvis du som velinformeret bruger er bekymret for at nogen kan aflure
din TDC-signatur, hvis den bruges til hotspot-validering, så er ville jeg
nu nok lade det for en "teknisk problemstiling" :-)