Re: [MOEDE] Chillispot på WRT54GS

I sslug.moede, skrev Niels Kristian Jensen:
>  Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug> wrote in

>  Nu da vi er lidt off-topic:
>
>  Kan min ide med den digitale signatur fra TDC til brugervalidering på
>  "åbne" hotspots bruges eller er det for langt ude?
>
>  Tænk at kunne surfe hvorsomhelst med den samme signatur kontra at have 117
>  logins til en masse enkeltstående hotspots?

Der er ingen tekniske problemstillinger i det.

Personligt, så er jeg meget forbeholden overfor den digitale signatur og
jeg ønsker personligt ikke at skulle have en digital signatur (der kan
bruges til at ingå i kontraktmæssige forhold), blot for at kunne komme
på et accesspoint i ny og næ.

Alternativ løsning ville være et klient certifikat fra
http://www.cacert.org/

Jesper