Re: [MOEDE] Install- og opgraderings-fest.

Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote in news:d3iu5r$5gd$6
@shrek.linuxnews.dk:

> Torsdag d. 19 maj, (klip) Install- og opgraderings-fest.

Vi ses i aften! Jeg vil lige efterlyse mit eksterne diskette-drev til en
IBM Thinkpad 600 (FRU P/N 05K2643), som jeg vistnok glemte sidste gang ude
på Amager.

Jeg medbringer nogle floppyer med "Smart Boot Manager" - så skulle alle
kunne boote fra CD'er bare de har et floppy drev uanset BIOS'ens evner.

Mvh. NKJensen

P.S: Boot-programmet er her: http://linux.simple.be/tools/sbm