Re: [MOEDE] Linux på WRT54GS

Om OpenWrt på WRT54GS'ere på håndværkerkollegiet

God feberredning af Ivar, John, Ole og Kalle, så vi fik forsøgt at
installere OpenWrt på WRT54GS'ere. Uanset udfaldet mener jeg en beslutning
skulle være taget før, hvor vi kunne være.
Men stort tak til Kalle fordi han skar igennem og forsøgte at annoncere at
vi kunne være hos ham, og faktisk fik set noget.
Håber på en snarlig gentagelse da for få fik glæde af et godt arrangement.
Har nogen planer om en dato?

Hilsen

Phillip