Openwrt på WRT54GS (Was: [MOEDE] Linux på WRT54GS)

"Preben Bohn" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
> Glæder mig til den kommer op... :-) Et hurtigt spørgsmål: I prøvede vel
> ikke tilfældigvis at sætte en Linksys op i client-mode med WPA? (sikkert
> ikke :-)) Eller ved om det er muligt? Sidste gang jeg tjekkede var det
> ikke muligt, men det er muligt at der er kommet nye boller på suppen?

Der er blevet postet en lille howto til openwrt her
http://openwrt.org/forum/viewtopic.php?id=502

Jeg har lige testet en Sveasoft Alchemy i client mode op mod en standard
linksys kørende WPA - Det virker. Dog kan man kun køre routed / nat på
klienten, så det bliver et andet netværks segment. Jeg tror sveasoft har
valgt denne løsning, da bridge mode klares via WDS ( som vist ikke kan køres
via WPA før næste generation )  ... Tester det senere.

--
Mvh Johnn