Re: [MOEDE] Installations- og opgraderings arrangement, mail-addresses

I sslug.moede, skrev donald_j_axel:
>     Installationsmøder er hyggelige, og jeg glæder mig til
>  at komme, har meldt til på sslug.dk

Herligt, der må gerne komme flere til at give en hånd, ellers får Donald
og jeg "meget travlt" :-)

>     Kom til at indtaste min mailadresse og ser til min lettelse
>  at Schou's system ændrer den så spam går til sslug.dk, pyha.
>     Men man skal altså passe på alligevel.

Skal vi rette det, så emailadressen slet ikke fremgår?

>     Er spam - mængden på nettet gået ned i absolutte tal? links
>  ønskes, værdsættes og takkes for:-)

Det tror jeg ikke, men vores mekanismer er blevet markant bedre til at
undgå spam. Alene filteret i thunderbird misser meget sjældent.

Jesper