Installations- og opgraderings arrangement, mail-addresses

   Installationsmøder er hyggelige, og jeg glæder mig til
at komme, har meldt til på sslug.dk

   Kom til at indtaste min mailadresse og ser til min lettelse
at Schou's system ændrer den så spam går til sslug.dk, pyha.

   Men man skal altså passe på alligevel.

   Er spam - mængden på nettet gået ned i absolutte tal? links
ønskes, værdsættes og takkes for:-)

   /