Re: [MOEDE] Accesspoint-møde på lørdag.

I sslug.moede, skrev Ivar Madsen:

>  Om det er det ene eller andet sted, det er for mig nærmest ligegyldigt, men
>  hvad er baggrunden for at flytte sted?

Vi er nede på så "dårlig" varsel og uklarhed om hvad mødet skal
indeholde at der nu 4 døgn før ikker er udsendt en annoncering. Denne
usikkerhed har gjort at jeg ikke har lavet en fast aftale mht. at komme
ind i lokalet.

Med andre ord, når der skal planlægges møder, så skal der tages en
beslutning og indkaldelsen _skal_ være ude over en uge før. Specielt når
det er et heldages arrangement.

Problemet med det dårlige varsel er at folk booker ikke en hel lørdag,
når der vedblivende er usikkerhed til om mødet overhovedet bliver til
noget og der er mandefald blandt talere i ugerne op til.

Det er  ikke nogen kritik af Jan, for ja, det er svært at få sådanne
møder til at hænge sammen på kryds og tværs når man ikke lige er vant
til det og jeg må medgive at der i al fald er lavet et rigtigt godt
forsøg.

Jesper