Re: [MOEDE] Byg dit eget access-point

> Det er vel først og fremmest for anvendelsen af OpenWRT det gælder?
> Hvis vi/man køber/bruger WRT54GS version 1.1 (hvilket det vist ser ud
> til vi kommer til), mener jeg, vi skal anvende OpenWRT/Eksperimental.
> Selv om jeg vil tro, at de samme forhold og betingelser som ovenfor
> citeret også gælder i dette tilfælde (Experimental på GS version 1.1),
> mener jeg ikke, jeg har set det (fundet det) på tryk (endnu)?
> Herudover synes jeg at forstå, at det for nogle af versionerne af
> G'erne også er hardware relateret (om den ender som en mursten) -
> [...]

Jeg har nu rodet lidt med en WRT54GS v1.1. Jeg har fået startet den med en
udgave af OpenWrt som vist nok snart kommer i OpenWrt's cvs. I kan læse om
hvor langt jeg er nået på:

http://www.kallenberg.dk/index.php?ID=3&lang=en

I øvrigt, det der med at "turn it into a brick" kan man godt redde sig ud
af hvis man skiller routeren ad. Jeg har ikke prøvet, men det lyder
overkommeligt.

/kallenberg