Re: [MOEDE] hardwareindkøb -Fastsamarbejdsaftale med Linux-salgsbu tik(ker)

I sslug.moede, skrev Phillip Sc  Bøgh:
>  Jeg kender ikke nogen der ønsker at lave en shop eller lignende, men jeg
>  ser blot store muligheder i at profilere Linux og opkvalificere sælgerne -
>  igennem samarbejdet.

Ok, så syntes jeg vi skal debattere det på sslug-forening, hvor folk der
er interesseret i hvad vi i foreningens regi foretager os af aktiviteter
følger med.

Der kan meget vel være folk der har holdninger til dette som ikke følger
aktivt med i mødeplanlægningen.

Jesper