Re: [MOEDE] hardwareindkøb - Fastsamarbejdsaftale med Linux-salgsbu tik(ker)

I sslug.moede, skrev Jan Hertel:
>  I mit forslag lå dog også muligheden for at "se på"
>  OSS-programmer/-værktøjer til web-butikker/e-handel, etc. Jeg har ikke
>  kendskab hertil, men ville da være glad for at kunne pege på
>  mulighederne/vide hvad jeg skulle pege på af alternative muligheder
>  over for potentielle "butikker" (det vil blandt andet sige de
>  web-butikker, der bruger en (skåd-) løsning, som ikke umiddelbart
>  virker tilfredsstillende for en OSS-bruger at anvende/købe igennem.
>
>  Men det kan være, jeg ikke ved nok, og derfor ikke hvad jeg snakker om?

Jeg har ikke betragtet dette som et problem de sidste par år. Jeg syntes
det er sjældent jeg rammer en e-shop der ikke virker, og hvis jeg gør,
så har jeg ingen problemer med at finde alternative steder at handle.

Hvis man selv vil lave en shop, så er der osCommerce man kan kigge på .
Det er et færdig e-handelssystem.

Jesper