Re: [MOEDE] hardwareindkøb - Fastsamarbejdsaftale med Linux-salgsbu tik(ker)

> Dette bryder jeg mig ikke om. Jeg mener ikke at sslug formelt set skal
> fungerer som reklamesøjle for virksomheder.
eller:
> Vi har i SSLUG ingen interesse om at favorisere enkeltbutikker. Hvordan
> vil du sikre at vi ikke gør det?
Uanset stemning herfor finder jeg det "absolut formålstjeneligt at vi
favoritiserer butikker, der ved mest om Linux, og har det største
sortiment af Linux-hardware. ALLE butikker kan få tilbudet om at blive
Linux-salgsbutik. Er der noget galt med det??

> Jeg mener ikke at SSLUG skal fungere som reklamesøjle eller
> blåstempling af virksomheder. At der til mødet om Access Points er
> sket noget fællesindkøb er mere undtagelsen end reglen. Det er
> ufatteligt sjældent at vi laver fællesindkøb.
Trist hvis altså det er et vel-organiseret fællesindkøb.
Jeg mener vi kan få meget positiv formidling af samarbejdet med de
kommercielle, der har visionerne i orden.

hilsen

Phillip