Re: [MOEDE] hardwareindkøb - Fast samarbejdsaftale med Linux-salgsbu tik(ker)

Jesper Krogh wrote:
> I sslug.moede, skrev Jan Hertel:
<--- klip --->

> Jo, det kunne man godt, men jeg betragtede det som et konkret forslag
> til debat og hvis jeg flyttede det til sslug-forening, så ville det
> umiddelbart se ud somom det var mig og ikke Phillips forslag.

Ok, for denne gang :) . Jeg synes måske nok, at der kunne være brug
for en (kort) vejledning om hvordan man flytter en debat (rejst i det
forkerte forum eller af anden grund) - en "Hvem gør hvad", men vel kun
hvis det er et "større" problem?

> Eller noget ala: "Hardwareunderstøttelse under linux, hvordan vælger jeg
> rigtigt.".

Gerne for mig (og jeg vil ikke afvise, at jeg kunne være
(med)organisator, men nok ikke oplægsholder).

I mit forslag lå dog også muligheden for at "se på"
OSS-programmer/-værktøjer til web-butikker/e-handel, etc. Jeg har ikke
kendskab hertil, men ville da være glad for at kunne pege på
mulighederne/vide hvad jeg skulle pege på af alternative muligheder
over for potentielle "butikker" (det vil blandt andet sige de
web-butikker, der bruger en (skåd-) løsning, som ikke umiddelbart
virker tilfredsstillende for en OSS-bruger at anvende/købe igennem.

Men det kan være, jeg ikke ved nok, og derfor ikke hvad jeg snakker om?

--
/Jan