Re: [MOEDE] Opfølgning på installationsarrangement i Kulturcafeen.

On Sat, Oct 30, 2004 at 19:23:12 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Ja, det første stykke tid er altid vildt hektisk, men jeg syntes da at
> Phillip bød velkommen, men nej, der var ikke nogen der sagde goddag til
> folk da de kom ind. Bør der være det?

Nej, det er at gøre for meget ud af det.
Måske forventningerne var for store?
Det er måske dette "vildt hektisk" der er problemet ?

Nu havde han valgt at sende en webmail til www_admin, så det
bliver lidt svært at få en dialog igang om dette...

--
mvh Frank Damgaard  |