Re: [MOEDE] Opfølgning på installationsarrangementi Kulturcafeen.

Jesper Krogh skrev:

> Og du kører vel sagtens Debian alligevel... ?

Strengt taget har jeg kun et Warp 3-system stående derhjemme
lige nu.  Men jeg har da blandt andet installeret Arch Linux
over modemlinjen (på en maskine jeg ikke har længere).  Det
krævede lidt tålmodighed - og en maskine som gateway mellem
modemet og den maskine der skulle installeres på - men det
var absolut ikke umuligt.

Jeg kører Debian, FreeBSD, Red Hat og Warp 3 på mine
maskiner, men regner med at få udskiftet Red Hat med Darwin
i den samling inden alt for længe.

Jacob