Re: [MOEDE] Opfølgning påinstallationsarrangement i Kulturcafeen.

I sslug.moede, skrev Frank Damgaard:

>  Ja min hjemmeserver kører Debian med X, det lykkedes mig normalt
>  at skaffe en CD-sæt med Debian til opgradering :)
>
>  ..... men det er træls med modem. :(
>  og ikke bare med opgradering af Debian, også ved brug af browser
>  hvor en del  hjemmeisder anvender billeder/logo'er/flash
>  der er unødvendigt store ;(

Jeg mener at det er nok at sørge for at de har det installeret, så kan
vi pege på Linuxpusher.dk hvis de vil have medierne. Jeg har
selvfølgeligt intet mod at smide dem på disken som iso'er eller brænde
dem for dem, hvis der er tid. Generelt, så virker det bare somom tiden
er presset til installationsarrangementer.

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug