Re: [MOEDE] Opfølgning på installationsarrangement i Kulturcafeen.

On Wed, Oct 27, 2004 at 11:03:43 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Og du kører vel sagtens Debian alligevel... ?

Ja min hjemmeserver kører Debian med X, det lykkedes mig normalt
at skaffe en CD-sæt med Debian til opgradering :)

..... men det er træls med modem. :(
og ikke bare med opgradering af Debian, også ved brug af browser
hvor en del  hjemmeisder anvender billeder/logo'er/flash
der er unødvendigt store ;(

--
mvh Frank Damgaard  |