Re: [MOEDE] SV: Opfølgning på installationsarrangement i Kulturcaf een.

On Wed, Oct 27, 2004 at 08:41:22 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Ak, ja.. modembrugere..
> Er der nogen tilbage? Seriøst.. jeg spørger hver gang og de fleste har,
> eller er lige ved at få den ene eller anden form for
> højhastighedsinternet.

Ja, der er endnu mange modembrugere.

Der var også en der skulle have hjælpe med sit netværk, og
sit modem (lidt svært uden telefon og med de abonnementer man har i dag).
Til de få modembrugere der er, så  kunne det jo være en fin service
at de kunne brænde de 1-3 CD'ere der er nødvendig eller få en kopi på
harddisk. For ADSL/bredbånd-brugerene er det jo fint med netinstall
og efterfølgende opgradering over interenet :)

--
mvh Frank Damgaard  |