Re: [MOEDE] Begynder møde :-)

Og så har jeg læst indenad, ja det var der :-)

Peter Henriksen wrote:

Så oprandt dagen hvor jeg må til min første SSLUG hyggeaften, emnet om VMWare er simpelthen for spændende :-)

Men nu kan jeg huske at jeg har læst noget om adgangrestriktioner, men er det kun Symbion, eller skal jeg være opmærksom på noget hos NBI ?

Mvh Peter