Re: [MOEDE] 2004-10-25: LinuxInstallation i Kulturcafeen.dk ogtrådløsmøde

On 2004-10-18, Michael Rasmussen <sslug@sslug> wrote:
> Hvad hvis folk ikke har cd i deres maskine? Vil dit mirror også
> understøtte install fra floppy? Hvis de heller ikke har floppy, hvad så
> med PXE boot?

Det er ikke spejlet der er afgørende for det.
Mit pakkespejl (burde) kunne præcis det samme som ftp.de.debian.org,
bortset fra at jeg ikke har source med og alle arkitekturer.

Og skulle der blive brug for boot-floppies, så kan de vel om nødvendigt
hentes ned fra internettet. (Der er internet i kulturkafeen, men ikke
noget der kan bruges til netinstall for mange maskiner inden for rimelig
tid)

--
Sune