Re: [MOEDE] 2004-10-25: LinuxInstallation i Kulturcafeen.dk ogtrådløsmøde

I sslug.moede, skrev Michael Rasmussen:

>  Hvad hvis folk ikke har cd i deres maskine? Vil dit mirror også
>  understøtte install fra floppy? Hvis de heller ikke har floppy, hvad så
>  med PXE boot?

Skal vi ikke tage dette problem hvis det kommer :-)

Floppy skulle være til at klare, da det vist bare er en boot og en
driver diskette der skal laves.. men pxe-boot kræver vistnok
modifikationer på dhcp-serveren ikk?

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug