Re: [MOEDE] Mødeforslag: Semi-embedded linux i kommercielt projekt

Donald skrev:

> Men jeg kan ikke se af listen at der er nogen som har
> foreslået en konkret dato. Vi har vist ikke engang en tom
> dato på NBI. Hvis Henrik eller Jacob eller en anden i
> bestyrelsen vil foreslå en dato som passer med dine
> ønsker, så begynder det at se realistisk ud.

Jeg fik måske ikke skrevet den konkrete dato, men jeg tænkte
på ny på torsdag (den 21. oktober) da jeg skrev »på NBI til
det næste hyggemøde der«.

> Det hurtigste er at tage Roskilde først.

Kun hvis det bliver i aften. :-)

> Ok - Først Roskilde, så København?

Det lyder også som en fin løsning.  Og så har LinuxParty
også noget der burde kunne lokke folk fra Østerbro og omegn
ud til Roskilde.

Jacob
--
Michael: »Vi har en 100-årig tradition for at centrere titler«
Hans:    »Ikke hjemme hos mig«