Re: [MOEDE] 2004-10-25: LinuxInstallation i Kulturcafeen.dk og trådløsmøde

Jesper skrev:
> [...]

Senere på aftenen, var der nogen der gik på Windows - med et HAV af
bredbåndslugende vira -  så vi må bare sige at der er forbudt for Windows
på installationsaftenen. Bredbåndet er ikke i ren udgave så ringe.

Sune skrev:
> Jeg vil ikke helt afvise at jeg kan dukke op med et debianspejl (woody,
> sarge og sid), hvis det har interesse.

Lyder godt!

Jesper skrev:
> Jeg har tippet Klavs, men mangler lige en tilbagemelding om hvorvidt han
> vil kigge forbi med nogle medier.

Som plan B mener jeg det er rigtig godt - så jeg gør en indsats, men beder
flere om at finde CD'er (hellere end DVD'er, da de ældre ikke har
DVD-drev).

> tage blanke CD'ere med og få brændt med en Linux distribution.
Jeg prøver at have en flok liggende.

>Siden .. http://kulturcafeen.dk/LinuxKobenhavnS/ ..kan ikke vises i
>Konqueror.. :-) Det ville være kanont at få det rettet, men jeg syntes
ikke >det er noget du skal bruger mange timer på.

Prøver lidt senere at rette fejlene - er nu BAGUD med mit ikke SSLUG
relateret arbejde!

Frank skrev:
> ..selv bør have installations-CD med. Eventuelt kan vi opfordre til at
> folk tager tomme CDrom med.
og
> Lidt hjælpefiler til installparty kan findes her:
> http://www.sslug.dk/moede/filer/huskeseddel-installation.text
> http://www.sslug.dk/moede/filer/ansvarsfraskrivelse.html
> Jeg lavede engang en liste beregnet til installatøren:
> http://www.sslug.dk/~frank/install_list.php

Skriv det endeligt ind - kan ikke siges for ofte.
Brugere der vil have installeret der medbringer egen PC'er har fortrinsret
kan det inkluderes ligeså?

Hilsen

Phillip
f/ Kulturcafeen