Re: [MOEDE] 2 møder om wireless]

> Phillip: Det er vist ikke helt det samme, det Ole snakker om kan nemt
> tage en hel aften i sig selv og det du vil er "så vidt jeg ved", snak om
> deling af internet via trådløseforbindelser, hvilket er et helt andet
> emne på et helt andet teknisk niveau.

OK - Jeg er IKKE på Jeres tekniske niveau, og da jeg har svært ved at læse
beskrivelsen om "* Discount-linux-server" skulle jeg måske have sagt mig
selv at emnet er højt-niveaukrævende og tidskrævende - beklager.

> Øhh, jeg troede det var install-fest den 25/10. Er det kun for trådløst
> interesserede? Eller hvad? Et møde, hvor alt er på programmet, er et møde,
> hvor intet er på programmet.

> Og det du snakker om der kl. 18.00 skal jo helst være færdig når vi
> begynder installationstingen kl. 19.00 ikk?

YES: "spise-planlægnings formøde" for Linux trådløs interesserede kl.18
d.25/10 slutter KL.19 - derefter KUN installations-party.

> Det tror jeg er en dårlig ide, idet enhver kan være med til at lave
> antenne - også begyndere, men langt færre kan få noget ud af
> Linux-i-access-point mødet.

OK, men hvad siger I til at afholde "Byg din egen antenne" d. 29/11 kl.19
- og når byggeriet er færdig herefter "Deling af internet via
trådløseforbindelser" ? Det samme niveau og anvendeligt til det samme?

Hilsen
Phillip
F/ Kulturcafeen