Re: [MOEDE] Mødeforslag: Semi-embedded linux ikommercielt projekt

On Sat, 16 Oct 2004 19:56:55 +0200
Christian wrote:

 (Jacob:)

> Det lyder ellers interessant. Jeg ser lige om jeg kan låne en bil. Den vejer
> trods alt 30 kg :-)

 (Ikke Jacob, men Erling:)

> Det er også rigtigt - man kunne måske have begge dele?

Jeg synes det lyder som en god ide, og noget, som mange vil have
glæde af; forhåbentlig vil din kunde også have glæde af at dimsen
bliver set.

Men jeg kan ikke se af listen at der er nogen som har foreslået en
konkret dato. Vi har vist ikke engang en tom dato på NBI. Hvis
Henrik eller Jacob eller en anden i bestyrelsen vil foreslå en
dato som passer med dine ønsker, så begynder det at se realistisk ud.

Det hurtigste er at tage Roskilde først.

> Prototypen kunne fremvises ved Linuxparty, og den endelige version kunne
> vises til SSLUG, om 1-2 måneder. .. eller bliver det for meget jukebox på
> kort tid?

Ok - Først Roskilde, så København?