Re: [MOEDE] 2004-10-25: LinuxInstallation i Kulturcafeen.dk og trådløsmøde

On Sun, Oct 17, 2004 at 21:09:52 +0000, Jesper Krogh wrote:

> Jeg skriver lige til Hans i morgen.

Jeg har operettet  http://www.sslug.dk/moede/hygge/2004-10-25b/
i kalenderen. Sig til hvis der skal ændres i teksten.

Måske der skal understreges at man selv bør have
installations-CD med. Eventuelt kan vi opfordre til at folk
tager tomme CDrom med så de på stedet kan brænde den/de
ønskede linux CD. (Mandrake, SuSE, FC2/3,....)

Lidt hjælpefiler til installparty kan findes her:
http://www.sslug.dk/moede/filer/huskeseddel-installation.text
http://www.sslug.dk/moede/filer/ansvarsfraskrivelse.html
Jeg lavede engang en liste beregnet til installatøren:
  http://www.sslug.dk/~frank/install_list.php

--
mvh Frank Damgaard  |