Re: [MOEDE] 2 møder om wireless]

I sslug.moede, skrev Phillip Sc Bøgh:

>  SUPERSEJ seriøs LEG ! - De er selvfølgelig også velkomne til vores
>  "spise-planlægnings formøde" for Linux trådløs interesserede kl.18 d.25/10
>  i Kulturcafeen.dk. Alle der vil komme til spisning bedes give besked (evt.
>  på 32969001 / min mail.

Phillip: Det er vist ikke helt det samme, det Ole snakker om kan nemt
tage en hel aften i sig selv og det du vil er "så vidt jeg ved", snak om
deling af internet via trådløseforbindelser, hvilket er et helt andet
emne på et helt andet teknisk niveau.

Og det du snakker om der kl. 18.00 skal jo helst være færdig når vi
begynder installationstingen kl. 19.00 ikk?

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug