Re: [MOEDE] 2004-10-25: LinuxParty i Kulturcafeen.dk

I sslug.moede, skrev Jacob Sparre Andersen:

>  Og egentlig troede jeg det var meningen at linux-aftenerne på
>  Kulturcafeen skulle være et SSLUG-arrangement, og ikke bare et
>  arrangement som DKUUG's klubaftener, hvor SSLUG-medlemmer har gratis
>  adgang.
>
>  Men alligevel: Held og lykke med projektet!

Stedet hedder "kulturcafeen". Phillip er ansat til at drive
"kulturcafeen". Phillip er desuden SSLUG-medlem, som dig og mig, og
benytter kræfter "som begge dele" til at arrangere SSLUG-møde i det
lokale som han i kraft af hans arbejde i Kulturcafeen kan stille til
rådighed for projektet.

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug