Re: [MOEDE] 2004-10-25: LinuxInstallation i Kulturcafeen.dk ogtrådløsmøde

I sslug.moede, skrev Frank Damgaard:

>  Hvis det er et egentligt "installparty", så skal vi måske
>  have lavet en egentlig tilmeldingsside.

Jeg skriver lige til Hans i morgen.

>  Der skal også laves planlægning af hvilke linux CD'ere vi har sponsoreret
>  og kan installere, evt. hvor folk selv kan tage blanke CD'ere med
>  og få brændt med en Linux distribution.

Jeg har tippet Klavs, men mangler lige en tilbagemelding om hvorvidt han
vil kigge forbi med nogle medier.

>  Hvis der skal laves netværksinstallation så skal der sikres
>  at der er båndbredde nok, sidst var det vist et problem om aftenen.

Hul til internettet kan betragtes som i størrelsesordnen "til
informationssøgning" og ikke andet, så der skal være medier parat. Evt.
et lokalt mirror af "whatever" hvis der skal laves netværksinstallation.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug