Re: [MOEDE] Mødeforslag: Semi-embedded linux i kommercielt projekt

E. Sjørlund wrote:

> Næ, nej!
> Som enhver programmør ved, er det først når den virkelige verden trænger
> sig på, at man lærer noget.

Ja, jeg kan da godt afsløre at vi blev overraskede over et par ting. Faktisk
præcis de ting vi netop ikke forventede at blive overraskede over. Derfor
overraskelsen!

> Det er kun fordi du ikke kender de fysiske forhold.
> Der er masser af muligheder for at finde et lokale til en aktivitet eller
> et foredrag.
> Hvis du har mod på at bevæge dig og din mystiske meskine under 30km væk
> fra NBI, så skal du bare sige hvornår den forventede ankomst er, og der
> vil være både lokele og tilhørere.

Det lyder ellers interessant. Jeg ser lige om jeg kan låne en bil. Den vejer
trods alt 30 kg :-)

> Men igen. Bare fordi der er Linuxparty i Roskilde, skal det altså ikkke
> være noget, der bremser et godt møde i sslug. - jeg gider ikke det der med
> at blivebeskyldt for at stjæle guf.

Det er også rigtigt - man kunne måske have begge dele?

Prototypen kunne fremvises ved Linuxparty, og den endelige version kunne
vises til SSLUG, om 1-2 måneder. .. eller bliver det for meget jukebox på
kort tid?

--
Mvh
Christian Iversen