Re: [MOEDE] Mødeforslag: Semi-embedded linuxi kommercielt projekt

Christian Iversen skrev:

> Til udviklingsformål har jeg i øjeblikket en tidlig
> prototype hjemme, jeg gerne vil demonstrere for andre
> medlemmer i SSLUG. Boxen kører Linux 2.6 med XFree86 og
> GTK2 som GUI-toolkit.

Hvis du har mod på at rejse lidt med prototypen, så synes
jeg at du både skal tage den med over på NBI til det næste
hyggemøde der - også selvom det måske kun kan blive til
pause-snak - _og_ snakke med Erling om muligheden for at
vise prototypen til de rigtige sjællændere (dem ude vest for
Valby Bakke :-) ved LinuxParty i Roskilde.

> Mødet skal gerne holdes ASAP, da prototypen skal ombygges
> til det endelige produkt så snart softwaren er helt klar,
> og jeg ved derfor ikke hvor længe den er tilgængelig. Jeg
> beklager den korte varsel, men jeg har først for nylig
> fået boxen hjem.

Vi kunne også snakke med Björn om om vi kan låne aud. M på
NBI den 28., hvis du tror du kan underholde om det en hel
aften.

Jacob
--
"We will be restoring normality as soon as we are sure what is normal anyway."