Re: [MOEDE] Mødeforslag: Semi-embedded linux i kommercielt projekt

Christian Iversen wrote:

> Well.. eh... jeg tager en skudsikker vest på så? ;-)
Næ, nej!
Som enhver programmør ved, er det først når den virkelige verden trænger sig
på, at man lærer noget.

> Det er ikke umuligt, men jeg bor 150m fra NBI, så det ville selvfølgelig
> være nemmere. Ser det i øvrigt ikke ud til at programmet er fyldt godt op,
> hos Linuxparty.dk?

Det er kun fordi du ikke kender de fysiske forhold.
Der er masser af muligheder for at finde et lokale til en aktivitet eller et
foredrag.
Hvis du har mod på at bevæge dig og din mystiske meskine under 30km væk fra
NBI, så skal du bare sige hvornår den forventede ankomst er, og der vil
være både lokele og tilhørere.

Men igen. Bare fordi der er Linuxparty i Roskilde, skal det altså ikkke være
noget, der bremser et godt møde i sslug. - jeg gider ikke det der med at
blivebeskyldt for at stjæle guf.
--
vh.
E. Sjørlund