Re: [MOEDE] Mødeforslag: Semi-embedded linux i kommercielt projekt

Den 16. okt 2004, kl. 16:51, skrev Christian Iversen:

E. Sjørlund wrote:

Christian Iversen wrote:

Jeg (Iversen IT) udvikler i samarbejde med MultiPlaying Automatsystemer
en digital jukebox, der kan erstatte de gammeldags mekaniske jukeboxe og
samtidig have en langt højere musikkapacitet.

Til udviklingsformål har jeg i øjeblikket en tidlig prototype hjemme, jeg
gerne vil demonstrere for andre medlemmer i SSLUG. Boxen kører Linux 2.6
med XFree86 og GTK2 som GUI-toolkit.

Sådan "en pryd for enhver bodega" tingest?

Lige netop. Bare meget mindre.

Er du sikker på at folk ønsker at skifte størrelse?

Jeg synes, at det kunne være spændende at se demonstreret - ikke mindst
fordi, vi også vil kunne skyde på dig.

Well.. eh... jeg tager en skudsikker vest på så? ;-)

hvad nytter en skudsikker vest når døden kommer fra hjertet?

 Hvordan er det at ...
 Hvorfor valgte I Linux
 Hvorfor den kerne, den X
osv.

Spørgsmål er velkomne.

Hvis tiden er et problem, og SSLUG ikke kan arrangere noget kunne det
måske være et emne for Linuxparty i Roskilde?

Det er ikke umuligt, men jeg bor 150m fra NBI, så det ville selvfølgelig
være nemmere. Ser det i øvrigt ikke ud til at programmet er fyldt godt op,
hos Linuxparty.dk?

ja så er det da nemmest her inde i byen.

JonB