Re: [MOEDE] Mødeforslag: Semi-embedded linux i kommercielt projekt

E. Sjørlund wrote:

> Sådan "en pryd for enhver bodega" tingest?

Lige netop. Bare meget mindre.

> Jeg synes, at det kunne være spændende at se demonstreret - ikke mindst
> fordi, vi også vil kunne skyde på dig.

Well.. eh... jeg tager en skudsikker vest på så? ;-)

>  Hvordan er det at ...
>  Hvorfor valgte I Linux
>  Hvorfor den kerne, den X
> osv.

Spørgsmål er velkomne.

> Hvis tiden er et problem, og SSLUG ikke kan arrangere noget kunne det
> måske være et emne for Linuxparty i Roskilde?

Det er ikke umuligt, men jeg bor 150m fra NBI, så det ville selvfølgelig
være nemmere. Ser det i øvrigt ikke ud til at programmet er fyldt godt op,
hos Linuxparty.dk?

> (dette er ikke et forsøg på at kapre et godt arrangeent, det er blot et
> tilbud, hvis det gode arrangement af tidsmæssige grunde ikke kan lade sig
> gøre)

Jeg er åben for alle idéer.

--
Mvh