Re: [MOEDE] Mødeforslag: Semi-embedded linux i kommercielt projekt

Christian Iversen wrote:

> Jeg (Iversen IT) udvikler i samarbejde med MultiPlaying Automatsystemer
> en digital jukebox, der kan erstatte de gammeldags mekaniske jukeboxe og
> samtidig have en langt højere musikkapacitet.
>
> Til udviklingsformål har jeg i øjeblikket en tidlig prototype hjemme, jeg
> gerne vil demonstrere for andre medlemmer i SSLUG. Boxen kører Linux 2.6
> med XFree86 og GTK2 som GUI-toolkit.

Sådan "en pryd for enhver bodega" tingest?

Jeg synes, at det kunne være spændende at se demonstreret - ikke mindst
fordi, vi også vil kunne skyde på dig.
 Hvordan er det at ...
 Hvorfor valgte I Linux
 Hvorfor den kerne, den X
osv.

Hvis tiden er et problem, og SSLUG ikke kan arrangere noget kunne det måske
være et emne for Linuxparty i Roskilde?
(dette er ikke et forsøg på at kapre et godt arrangeent, det er blot et
tilbud, hvis det gode arrangement af tidsmæssige grunde ikke kan lade sig
gøre)

--
vh.
E. Sjørlund