Mødeforslag: Semi-embedded linux i kommercielt projekt

Jeg (Iversen IT) udvikler i samarbejde med MultiPlaying Automatsystemer
en digital jukebox, der kan erstatte de gammeldags mekaniske jukeboxe og
samtidig have en langt højere musikkapacitet.

Til udviklingsformål har jeg i øjeblikket en tidlig prototype hjemme, jeg
gerne vil demonstrere for andre medlemmer i SSLUG. Boxen kører Linux 2.6
med XFree86 og GTK2 som GUI-toolkit.

Mødet skal gerne holdes ASAP, da prototypen skal ombygges til det endelige
produkt så snart softwaren er helt klar, og jeg ved derfor ikke hvor længe
den er tilgængelig. Jeg beklager den korte varsel, men jeg har først for
nylig fået boxen hjem.

Håber det har interesse :-)

--
Mvh