Re: [MOEDE] 2004-10-25: LinuxParty i Kulturcafeen.dk

On 14 Oct 2004, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Det er lidt ufint at gafle den betegnelse SSLUG's »Sandkasse« bruger
> om deres store årligt tilbagevendende weekendarrangement. :-(

Så, folk har også eneret til "AmigaParty", "DemoParty", "WindowsParty" og
"GameParty"?

Nej, vel? ;-) LinuxParty er en meget generisk konstruktion. Google giver
mig linuxparty i både tyske, spanske og franske sammenhænge. (Og, det er
ikke LinuxParty.dk ;-)

Mads

'Open Systems' means no fences. And no fences means no use for Gates.
                                                       - Sun Microsystems