Re: [MOEDE] og [WWW_ADMIN] Opdatering i: http://www.sslug.dk/index

Når enden er god er alting godt !?

> Nej.  Vi retter principielt ikke i nyhederne.  Og SSLUG's
> møder på Kulturcafeen kan næppe kaldes en nyhed længere.

OK, men det er blot for at SSLUG's side for udenforstående ikke virker
forældet når næste møde under nyheder er annonceret tilbage til d.27
september.

Jeg underskrev mig:

> SSLUG's websted er altså ikke en reklamesøjle for
> Kulturcafeen!

Jeg mener det er almindelig høflighed at skrive hvor man hører til især
når man er ny i en organisation som SSLUG.

> Jacob
> --
> »You know the world has gone crazy when the best rapper is a
>  white guy, the best golfer is a black guy, the swiss hold
>  the America's cup, France is accusing the U.S. of
>  arrogance, and Germany doesn't want to go to war«

Dette virker også som en slags reklame, omend jeg er enig i indholdet.

> Det er lidt ufint at gafle den betegnelse SSLUG's »Sandkasse« bruger
> om deres store årligt tilbagevendende weekendarrangement. :-(

Havde ikke en tanke om at et kort sigende ord som LinuxParty var
reserveret, og jeg medgiver at det nok bliver nede på jorden installation
og måske ikke et rigtigt 'party' i Kulturcafeen.

> Jeg formoder at der er gratis adgang for SSLUG-medlemmer, når
> Kulturcafeen sender invitationen til "sslug.moede"
..
> Og egentlig troede jeg det var meningen at linux-aftenerne på
> Kulturcafeen skulle være et SSLUG-arrangement, og ikke bare et
> arrangement som DKUUG's klubaftener, hvor SSLUG-medlemmer har gratis
> adgang.

Vores "Linux-installation og trådløs samling", som vi også kan kalde det,
er absolut et gratis SSLUG-arrangement, hvis SSLUG vil vide af det, men
mener du Kulturcafeen bør annoncere i SSLUG's navn når vi er så nye?

> Men alligevel: Held og lykke med projektet!

TAK for det Jacob - jeg vil fokusere på at vores projekt på SIN skæve vis
er velkommen.

Hilsner

Phillip
- altså ham der fra Kulturcafeen ;-)