Re: [MOEDE] Re: Vi efterlyser foredragsholdere til Linuxparty i Roskilde den 22.-24. Oktober 2004

Arne Jørgensen wrote:

> Jeg er fleksibel -- når det passer jer bedst.

Jeg kunne tænke mig lørdag, men må jeg ikke lige vende tilbage til det efter
at vi har haft møde på mandeg i Roskilde. Måske kunne du selv (eller andre)
have lyst til at komme og være med.

--
vh.
E. Sjørlund