Re: [MOEDE] Debian Install/hjælpe møde..lokalt Debian mirror.

I sslug.moede, skrev Keld Jørn Simonsen:
>  Joe, det var dét som jeg tilbød at gøre, på min bærbare.
>  Jeg skal blot have at vide hvad der skal ligge der.

Debmirror er et perlscript, så vidt jeg husker, så kører du Mandrake, så
der er det nok ikke i pakkearkivet.

Jeg har smidt det her: http://home.krogh.cc/~jesper/debmirror

Kør "perldoc debmirror" for at læse dokumentationen, så vidt jeg kan se
så er default woody,sarge og sid på i386 med
main,contrib,non-free,main/debian-installer

Så det burde være lige ud af landevejen.

Der er en del perl-moduler påkrævet, men dem kan du hente med

perl -eshell -MCPAN

Hvis du ikke har installeret dem i forvejen.

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug