Re: [MOEDE] Debian Install/hjælpe møde.. lokalt Debian mirror.

> Nej, men det skal også med.. ovenstående er så vidt jeg kan lure, kun
> meta-data om distributinen. De egentlige pakker er i:
> http://ftp.at.debian.org/debian/pool/

> Til Debian mødet.

> Det fylder _meget_... rigtigt meget.
> (sikkert omkring 10GB for i386 alene)

10 GB er OK, men jeg tror det er meget mere.

Skulle den her ikke filtrere det værste fra:

rsync -rlv --delete --progress --compress --exclude *_alpha.deb --exclude
*_sparc.deb --exclude *_powerpc.deb rsync://ftp.dk.debian.org/debian/
debian

/kallenberg