Debian Install/hjælpe møde.. lokalt Debianmirror.

I sslug.moede, skrev Keld Jørn Simonsen:
>  Jeg var på symbion i går aftes, og prøvede at downloade fra klid.dk,
>  ftp.dkuug.dk og sunsite.dk ca ved 22-tiden. Klid.dk og ftp.dkuug.dk
>  gav begge ca 300 kbit/s, hvor sunsite gav ca 30 kbit/s. Dette på de
>  kablede interne 100 Mbit/s (?) forbindelser i M4. Jeg var forbavset over hvor
>  lidt dette var. Min konklusion er at man kan risikere at komme langt
>  under de 10 Mbit/s som Kristian omtaler, og jeg kan ikke umiddelbart se
>  hvordan vi kan få garanteret en rimelig båndbredde ud af Symbion
>  ved et installarrangement.

> [...]

Er der nogle der har plads til og mulighed for at lave et komplet
Debian mirror på forhånd og tage en maskine med vi kan benytte?
(Hvis man kan ekskludere alt hvad det ikke vedrører intel arkitekturen,
så er det vel Ok... er det nemt?)

Så vi kan nøjes med at bruge internetforbindelsen til at søge
information via, etc. etc.

Jesper

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug